Socialinė atskirtis įkvėpė dizainerę Ugnę Martinaitytę, minimalistinės mados prekių ženklo OHMY įkūrėją, sukurti pavasario-vasaros drabužių kolekciją „Golden years” (liet. „Auksiniai metai”). Tai kolekcija, skirta žmonėms, kuriems virš 60 metų ir jie gyvena savo auksinius metus, ar bent jau taip turėtų jaustis. Noras, kad visuomenė lygiavertiškai žiūrėtų į įvairaus amžiaus žmones ir leistų jiems jaustis vertais būti ant žurnalų viršelių ar vitrinų plakatuose - tai neišsipildę pažadai, su kuriais susiduria mados pasaulis. Kaip sako dizainerė „Juk tai amžius, kai sunkiausias gyvenimo etapas jau praėjęs: karjeros laurais jau galima džiaugtis, namai pastatyti, vaikai užauginti, lieka mėgautis gyvenimu be rūpesčių, keliauti, pasitikėti savimi ir jaustis gerai savo kūne“. Norime įkvėpti visus jaustis puikiai savo amžiuje ir kūne. Projektą finansuoja Lietuvos kurtūros taryba.
-
Pavasaris / Vasara 22
-
Pavasaris / Vasara 22
-
Baltas unisex džemperis
€59 Pasirinkti savybes -
Marškinių tipo chaki suknelė
€129 Pasirinkti savybes -
Vieno dydžio moteriški marškiniai
€129 Pasirinkti savybes -
Vieno dydžio ilga marškinių tipo suknelė
€135 Pasirinkti savybes -
Laisva minimalistinė chaki suknelė
€119 Pasirinkti savybes -
Ilgas baltas moteriškas džemperis
€49 Pasirinkti savybes


parduotuvėse
-
VILNIUSBaltas miškas
-
KAUNASGreen Podium
-
PALANGAOUTSHOP